Bukankan bersyukur dengan nikmat yang Allah beri selama ini, lebih baik dari mengeluh (;

si kecil di bumi yang besar

Merenung luar jendela
Mengagumi ciptaan yang maha Esa
Tiada setanding rekaan manusia

Merenung luar jendela
Mengagumi ciptaan yang maha Esa
Tiada setanding rekaan manusia

2222 :
dey!
dah merdeka pun tak reti bagi signal light ke?

bagi aku orang yang tak reti bagi signal ni sangat mementingkan diri sendiri

adik aku pernah kemalangan teruk hanya kerana signal ok?
bahaya kan orang lain sebab kemalasan kau nak tolak signal pedal tombol tu
orang tak tahu mana arah tuju

HELLO! kau bagi signal guna hati pun jalan la kat jalanraya!
BAHAYA!
(;

— HawaMohamad

2221 :
Umur makin meningkat
Bekas kekasih pun hantar kad Jemputan majlis perkahwinan
Kau berpisah
Dengan rasa sakit hati yang teramat sangat dia buat
Tapi kau masih boleh doa kan dia bahagia bukan?
Dulu kau kahwin
Kat dia pun kau dah tak ingat **kalau kau pergi tak majlis tu?

— HawaMohamad

2220 :
Ending drama melayu
Mesti mengandung
Beranak
Bahagia

Dah biasa sangat

— HawaMohamad

Makan malam sedia

Makan malam sedia

Orang paling tak bosan
Hari-hari tanya soalan sama
Berbeza cara
“U betul ke muka i macam Anuar Zain?”
“U tadi ada orang tegur i, ehhh! U Izzue Islam kan?”
“U kenapa orang kata muka i macam Aaron Aziz?”
“U tadi ada panggil i Amar Baharin, i cakap bukan bukan. Saya Akmal Hakim. Salah orang?” Aku rasa dia tak tanya kat aku sorang je

Dan hari-hari aku jawab
“Yea sayang, mungkin sebab hair style u. Jadi sila belanja makan kat tukang potong”

I dont care who you are
How do you look
Eventho wearing red pants
Dress like kids

I will always love you
Lillahtaala
(;

Orang paling tak bosan
Hari-hari tanya soalan sama
Berbeza cara
“U betul ke muka i macam Anuar Zain?”
“U tadi ada orang tegur i, ehhh! U Izzue Islam kan?”
“U kenapa orang kata muka i macam Aaron Aziz?”
“U tadi ada panggil i Amar Baharin, i cakap bukan bukan. Saya Akmal Hakim. Salah orang?” Aku rasa dia tak tanya kat aku sorang je

Dan hari-hari aku jawab
“Yea sayang, mungkin sebab hair style u. Jadi sila belanja makan kat tukang potong”

I dont care who you are
How do you look
Eventho wearing red pants
Dress like kids

I will always love you
Lillahtaala
(;

Somi kita g tengok bola
Kita g tengok snow flake jap

Somi kita g tengok bola
Kita g tengok snow flake jap

Seringgit doposen

Seringgit doposen

Comme des Garcon PLAY x Converse
TODAY they call me budak sekolah
Berjubah hitam dengan kasut putih

Comme des Garcon PLAY x Converse
TODAY they call me budak sekolah
Berjubah hitam dengan kasut putih

Niat hati tak nak makan malam
Perut berbunyi
Ada roti, sosej, cendawan, crabstick, cheese & bawang
Ok ngam!
Pizza roti
#buatsendiri

Niat hati tak nak makan malam
Perut berbunyi
Ada roti, sosej, cendawan, crabstick, cheese & bawang
Ok ngam!
Pizza roti
#buatsendiri

Terima kasih sebab setia
Dari bujang sampai anak sorang

Terima kasih sebab dah jaga kaki saya
Dari panas dan kaca

Terima kasih sebab setia
Dari bujang sampai anak sorang

Terima kasih sebab dah jaga kaki saya
Dari panas dan kaca