Bukankan bersyukur dengan nikmat yang Allah beri selama ini, lebih baik dari mengeluh (;

si kecil di bumi yang besar

Hari Jumaat pun ramai orang? (at JPO)

Hari Jumaat pun ramai orang? (at JPO)

Bukan meludah
Minum air paip sudey

Bukan meludah
Minum air paip sudey

Dik @hafazsy pehal kau tak roger akak @yunamusic ada lagu berhantu macam ni

Dah berpuluh kali putar tak puas telinga ni

Aduhhhhi camne ni ketagih

Dik @hafazsy pehal kau tak roger akak @yunamusic ada lagu berhantu macam ni

Dah berpuluh kali putar tak puas telinga ni

Aduhhhhi camne ni ketagih

Mi segera?
Masak segera
Lapar semula

Aku tak suka makan makanan segera sebenarnya
Kalau makan mi segera
Sepaket boleh kongsi
Belum tentu habis makan sendiri
Makan bila rasa nak, malas sangat, lapar teruk, rindu (eh)

Mi segera?
Masak segera
Lapar semula

Aku tak suka makan makanan segera sebenarnya
Kalau makan mi segera
Sepaket boleh kongsi
Belum tentu habis makan sendiri
Makan bila rasa nak, malas sangat, lapar teruk, rindu (eh)

sakinahamelia:

isnidalimunthe:

Cikiciwwwww! :):):)

 Bersyukur karena sampai sekarang selalu dipertemukan orang orang yang sabar sayang dan mengingatkan :))

(Source: ridhoferd, via mutianurhazizahputri)

julywednesday:

Pakej Bali 3 hari 2 malam serendah RM250 (Hotel + tour)


Hari pertama

Jemput di airport
Check in Hotel
Pantai Pandawa
Uluwatu (optional tonton tari kecak 100,000 per pax)
Makan malam di Jimbaran (optional) atau makan di restoran tempatan

Hari kedua

- Menonton Barong Dance (optional 100,000 per pax)
- Mengunjungi kerajinan perak dan emas di Desa Celuk (optional)
- Tegallalang
- Kintamani (Danau dan Gunung Batur), optional makan lunch buffet 121,000 per pax atau makan di Ubud
- Tanah Lot

Hari ketiga

- Check out hotel
- Transfer to airport
- Tour selesai

Harga

6 orang = RM1500 = RM250 per pax
4 orang = RM1140 = RM285 per pax
2 orang = RM780 = RM390 per pax

- Hotel di Kuta

1) The Pavilion Kuta 
2) Grandmas Legian 
3) Hotel Flora 

- Hotel di Sanur

1) Yulia Inn 2 Homestay 

- 2 malam di Kuta/Sanur dan 1 malam di Sanur/Kuta

1) Pavilion/Grandmas/Flora + Yulia Inn 2 

- 2 malam di Kuta/Sanur dan 1 malam di Ubud

Harga Termasuk:
- Return transfer airport 
- 2 malam di hotel pilihan
- Sarapan pagi kecuali di Pavilion Kuta 
- Transportasi private AC selama tur
- Parkir
- Tiket masuk ke tempat lawatan

Tidak Termasuk:
- Pesawat 
- Airport Tax 200,000 per pax- 
- Tiket tarian
- Makan (kami akan bawa restoran lokal yang sedap dan murah, bukan tempat pelancong) 
- Pengeluaran peribadi

Sebarang pertanyaan sila ajukan, terima kasih kerana sudah menghubungi kami 

Zul
Bali Halal
WhatsApp +6285792501366

(via julywednesday)

Tak runtuh langit ni
Bagai terikat tak bertali

Luas tapi kosong
Indah tapi sunyi

Aku cari hujung
Namun tiada akhir

Jumpa satu tanda
Akan ada yang tunggu
Menanti dengan pasti
Ianya KEPULANGAN

Tak runtuh langit ni
Bagai terikat tak bertali

Luas tapi kosong
Indah tapi sunyi

Aku cari hujung
Namun tiada akhir

Jumpa satu tanda
Akan ada yang tunggu
Menanti dengan pasti
Ianya KEPULANGAN

Tarikh hari ini 15hb Sept. 2014 silvergoldevent memberi tawaran harga istimewa kepada pelanggan yg pertama utk 15 kekosongan shj…..tertakluk kpd t&s…dengan harga rm1,500.00 anda bertuah untuk memilih 2 item yg tersenarai di bwh….

1: set pelamin sanding

2: pelamin baby cradle / buai / berendoi

3: photobooth

4: hantaran sebelah pihak
( dulang , bunga & hiasan )

5: set candy buffet
( 10 jenis candy & hiasan mengikut tema )

6: hiasan meja makan pengantin & meja potong cake pengantin

*untuk mendapat kan keterangan lebih lanjut lg tentang terma & syarat sila hubungi / watsapp no 0198888341 / 0193688681 untuk HARI INI shj …….

Orang kata how time flies
Waktu tak boleh diputar
Di balik dan diulang
Rosak sejarah

Benar sentiasa ingat
Kadang aku biarkan lupa
Sengaja nak jaga jiwa
Agar tak meronta

Setiap perkembangan aku lihat
Dalam diam
Aku senyap
Biar kau tak perasan

Kau semakin matang
Menangani masalah yang datang
Moga kau terus berjaya
Dalam segala usaha

Aku tak boleh pandang belakang
Sebab semuanya sudah ditentukan
Aku percaya aturan Tuhan 
Lebih baik dari yang aku mahu

Jadi aku lihat dari jauh
Dengar pada yang jelas
Aku tak toleh
Aku terus berjalan

Orang kata how time flies
Waktu tak boleh diputar
Di balik dan diulang
Rosak sejarah

Benar sentiasa ingat
Kadang aku biarkan lupa
Sengaja nak jaga jiwa
Agar tak meronta

Setiap perkembangan aku lihat
Dalam diam
Aku senyap
Biar kau tak perasan

Kau semakin matang
Menangani masalah yang datang
Moga kau terus berjaya
Dalam segala usaha

Aku tak boleh pandang belakang
Sebab semuanya sudah ditentukan
Aku percaya aturan Tuhan
Lebih baik dari yang aku mahu

Jadi aku lihat dari jauh
Dengar pada yang jelas
Aku tak toleh
Aku terus berjalan

Pergi sini sebab nak usha artwork @annjfr ^^,

Pergi sini sebab nak usha artwork @annjfr ^^,

Dulu
Masa gua kecik kalau nampak 
KLCC gua tahu dah dekat nak sampai rumah
Dulu
Dari KLCC mampu menapak

Sekarang?
Dari Pavi ke KLCC
Balik rumah suami kena urut kaki
Mesin urut pun dah tak rasa lagi

Haha
Beza banyak
Terlalu dan sangat

Dulu
Masa gua kecik kalau nampak
KLCC gua tahu dah dekat nak sampai rumah
Dulu
Dari KLCC mampu menapak

Sekarang?
Dari Pavi ke KLCC
Balik rumah suami kena urut kaki
Mesin urut pun dah tak rasa lagi

Haha
Beza banyak
Terlalu dan sangat

New look (at Teppanyaki BB Plaza)

New look (at Teppanyaki BB Plaza)

Semangkuk tanah
Sejujung sireh
Tak cukup pulut
Tambah nasi dagang

Semangkuk tanah
Sejujung sireh
Tak cukup pulut
Tambah nasi dagang

Aku tahu gembira aku itu datangnya dari mana
Sedang aku punya banyak waktu semasa menunggu
Biar saja snowflake menjamu ku

**boleh tahan lembap services nya

Aku tahu gembira aku itu datangnya dari mana
Sedang aku punya banyak waktu semasa menunggu
Biar saja snowflake menjamu ku

**boleh tahan lembap services nya